tankar


Känner mig så himla ensam..
Det är verkligen inte lätt att vara jag!..

På så himla dåligt humör och har vart de dom senaste dagarna och
illamåendet finns helatiden där och jag är trött och orolig.
Vill bara sova! Vet inte riktigt vad som är fel?
Hoppas det blir bättre snart för annars vet jag inte vart ja ska ta
vägen..
Jag hoppas att min depression försvinner snart också för jag orkar
verkligen inte vara deprimerad och ledsen!
jag hoppas på att kunna gå ner
i vikt väldigt snart så jag slipper att må dåligt varje dag för tillslut kan det
gå för långt att man skiter i allt och alla runt om kring en och väljer en annan väg,
men så långt ska det absolut inte gå!.



Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort, du får mig hel.
Vi är som två pusselbitar som hör ihop.
Jag älskar dig mer än allt annat!
<3


Här kommenterar du:

Du har väl ett namn?:
Stalker?

Din E-postadress: (våran hemlis)

För dig som har en blogg:

Vad var det du skulle skriva?:

Trackback
RSS 2.0