:(


- Blir så sur på mig själv som inte tagit tag i min vikt ordentligt!
Nu är det inte alls länge kvar tills sommarn är här..
Hur ska jag hinna få den bikini kropp som jag vill ha?!
Just nu är jag så himla besviken,sur och ledsen på mig själv.
FRÅN OCH MED NU BLIR DET ÄNDRING GÄLLANDE ALLT SOM HAR MED
MAT OCH GÖRA!!.




Om det ändå vore så enkelt!


Postat av: JennyAnoschkin | Drömvikten

Det är 2.5 månad kvar! du har fortfrande chansen!



Lägga upp mat schema, planera för varje dag och vecka vad du ska äta, och ändra dig INTE. välj grovt bröd, ta bort ALLT godis, läsk, chips, pizza, kebab, osv! allting.

träna minst 3 gånger i veckan både kondition och styrka.



allting handla bara om styrka!

Har du viljan så kan du!!

Kom igen, jag tror på dig!!

Kram!

2012-03-20 @ 21:48:49
URL: http://anoschkin.se

Här kommenterar du:

Du har väl ett namn?:
Stalker?

Din E-postadress: (våran hemlis)

För dig som har en blogg:

Vad var det du skulle skriva?:

Trackback
RSS 2.0