Undrar?


Alltså jag börjar undra vad som är fel med mig?!?
I snart 2 veckor så har jag mått illa varje gång jag ätit, känns
som jag bara vill spy och mår dåligt efter att jag äter.
Mår illa helatiden tkr ja..
Väldigt irriterade är det men får hoppas på att det blir bättre snart!

Postat av: Anonym

Om det inte blir bättre borde du kolla dig på ungdomsmottagningen.. Tror nog du förstår vad jag menar :)

Och du klarar allt bara du vill:) jag ska hjälpa dig så gott jag kan

Finns här det hoppas jag du vet<3

2012-03-28 @ 18:54:17
Postat av: Malin mamma till Savannah

Det var jag som skrev kommentaren. om ungdomsmottagningen tänkte så du vet vem som skrev :)<3

2012-03-28 @ 18:55:56
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Här kommenterar du:

Du har väl ett namn?:
Stalker?

Din E-postadress: (våran hemlis)

För dig som har en blogg:

Vad var det du skulle skriva?:

Trackback
RSS 2.0